Csak Isten, semmi más

Sziasztok!

A mai posztom (vagy tegnapi?) eléggé eltér az általánosságtól. Először is, a telefonomról írom, amit korábban sosem csináltam. Pont az este betört a képernyőm elég durván. Fél métert ha esett és teljesen betört. Korábban még nem törtem be egy képernyőm sem, pedig métereket is esett… kevés kellett neki.

A múlt hétvégén Szegeden voltunk ifikonfin. Nehezen tudom kifejezni, milyen sokat tudtam épülni. Viszont ahogy hazaértem a konfiról, napokig nem tartottam csendességet. Még a szerdai posztot is elfelejtettem megírni.

A sátán támad mindig és ezt emberi módon nagyon könnyű elfelejteni. Persze, voltam konfin és tök jól érzem magam. Akkor mégis mi történhet?

Korábban az én telefonom élvezte a telefontok biztonságát és hegyekről dobálhattam le, egy karcolás nem lehetett volna rajta. Múltkor befestettem körömlakkal a tokot és csúnya lett és már rá sem akartam tenni, mert rosszul nézett ki. Meg amúgy is… még sosem tört be a képernyőm.

Én így vagyok az Úrral néha. “Az Úr úgyis megtart. Minek legyek vele? Mert végül is baj eddig se volt.”

Szégyen fog el, mikor belegondolok, hogy Isten jóságát élveztem a hétvégén és ahogy hazaértem, mintha elfelejtettem volna Isten létezését.

Dániel 9:13

Légyszi helyezzétek fel a védőtokot. Legyetek Istennel!

-Berni (kivételesen csütörtökön)

One comment

Leave a Reply

