Ajándékok

Mi csináljuk a balhét, Jézus meg elviszi helyettünk. Húsvét kapcsán biztos vagyok benne, hogy sok helyen hangsúlyt kap Jézus kereszthalálának és feltámadásának a fontossága. Írhatnék erről is pár sort, de úgy gondolom, hogy más megteszi helyettem.

Ezzel kapcsolatban9 egy rövidke gondolatot hoztam mára nektek és magamnak : Elég lett volna. Jézus halála bőven elég lett volna, hiszen ezáltal lehet örök életünk. Mégis, annyi minden jóval megáld minket! De a hála sokszor hiányzik belőlem ezekért a dolgokért. Sőt, sokszor az áldások miatt panaszkodom: pl. Nincs kedvem iskolába menni – valaki meg mindent megadna, csak hogy járhasson iskolába. Nem tudom mit vegyek fel, új telefont szeretnék, kéne pár új cipő, nincs semmi jó kaja itthon, idegesítenek a testvéreim ..mindennapos panaszlista. Ez mind ajándék, csak túlságosan is hozzá vagyok szokva, mert sosem voltam igazán rossz helyzetben. ( hopp, még egy hála ok:) )

Úgyhogy legyen ez számunkra a mai üzenet. Örüljünk, hiszen a halálnak nincs többé hatalma felettünk és legyünk hálásak Isten további áldásaiért is. Nekem sem megy annyira, van hova fejlődnöm, de szeretnék így élni minden nap, hálával a szívemben mindenért.:)

“Mert Isten hatalma több mint elégséges arra, hogy minden kegyelmét bőségesen rátok árassza -s ezáltal minden körülmények között mindent bőségesen és folyamatosan megkaptok, amire csak szükségetek van.Sőt még azon felül is, hogy bőségesen legyen módotok mindenféle jótettre.” 2Korinthus 9:8

Áldott húsvéti ünnepet!

Laura:)

Leave a Reply

