Nagy Ő, kis ő

Biztosan hallottátok már , hogy minden emberben van egy Isten alakú űr, amit csak Ő tud betölteni.  Természetesen előszeretettel tartanak erről előadásokat, kiemelve annak a fontosságát, hogy semmi sem tesz teljesen boldoggá és elégedetté csak Isten. Személy szerint sokáig ezt tudtam, felfogtam, és értettem ennek a fontosságát, mégsem sikerült ezt ténylegesen megélni. De miért? Merült fel bennem a kérdés. Elfogadtam Jézust mint megváltómat, bemerítkeztem, próbálok a lehető legjobb lenni…mégis be-be csúszik/ csúszott néhány dolog Isten elé.

A valóság az az, hogy tényleg nem hoz/ hozott boldogságot egyik sem. Kár tagadni , nehéz nem önző módon a saját vágyainkat, céljainkat Isten felé helyezni a szívünkben. Szeretnénk jó tanulmányi eredményeket, külső szépséget, barátokat, szeretnénk megtalálni az igazit is (kifejezetten kiemelkedő kívánság nem igaz? :D), ugyanakkor szeretnénk Istennek tetsző módon is élni. A sátán kihasználva ezt, próbálja elnyomni az utóbbit, ezáltal könnyen megfeledkezhetünk a Krisztus által kapott örök élet öröméről, és a szolgálat utáni vágyról.

Mivel már egy ideje harcolom én is ezt a harcot, elhatároztam, hogy imádkozni fogok érte (mert miért is kezdtem volna ezzel pff :D). Tegnap este érdekes módon, egy új megvilágításban láttam a dolgot: Jézus a nagy Ő. Tényleg Ő tölti be a szívemet, tényleg tőle jön az örömöm, ha kész vagyok Őt helyezni a toplista elejére. Amikor az emberek megtalálják az Igazit, mindig úgy mesélnek róla, mint ha most nyert volna értelmet az életük, és készek minden ezért a kapcsolatért feláldozni. Mennyire király lenne ha mi is így állnánk Istenhez? Minden nap úgy élni, mint akik már ténylegesen nem keresgélnek tovább a megoldás után…ha jobban belegondolok, ez hatttalmas nagy dolog lenne! Természetesen, a vágyainkat Isten látja, és ha neki tetsző meg is adja azt, amikor készen állunk. Isten után  lehet helye egy kisebb nagy Ő-nek is :).

Ezen a héten arra szeretnélek titeket, és magamat is arra bátorítani, hogy merjünk imádkozni az Istennel való kapcsolatunkért, és legyen meg bennünk a vágy arra, hogy Jézus legyen a nagy Ő az életünkben. Nem egyik napról a másikra fog megváltozni a szívünk és a gondolkodásunk, de első lépésnek remek lehetőség könyörögni érte minden nap. Annyira jó lenne, ha tényleg hagynánk betölteni Istennek az őt megillető helyet a szívünkben. Úgyhogy rajta, találjuk és ismerjük meg igazán az Igazit, Jézus Krisztust. 🙂

“Bár ezt emberi értelemmel fel sem lehet fogni, én mégis azért imádkozom, hogy átéljétek, és igazán megismerjétek Krisztus szeretetét, és ezáltal Isten maga töltsön be titeket teljesen.”  Efézus 3:19 EFO

Ohh! Még valami! …

Hol találod meg a nagy ő-t?  Shift + kis ő. (ehehehehehhe :D)

Legyen csodás további csodás hetetek! Laura 🙂

Leave a Reply

