Jelen

Sziasztok!

Általában egy-egy megtapasztalásom alapján írok egy posztot, most viszont pont egy teljesen új dolgot csinálok és bár már sok új dolgot tapasztaltam meg, még sok minden fog megtörténni. Tehát erre tekintettel a mai napon inkább megosztok veletek néhány gondolatot, amit a füzetembe nagyon rég írtam bele, de még mindig, ha elém kerülnek, elgondolkodok rajtuk.

1. Sosem a hegy nagyságát figyeld. Inkább beszélgess azzal, aki meg tudja mozdítani.

Ez nekem azért tetszik, mert nekem személy szerint nem az jut eszembe, ha a nagy problémáim elé kerülök, hogy az én Istenem ennél mennyivel hatalmasabb, pedig ez így van. 🙂

2. Ne mondd, hogy Isten csendben van, ha eddig a Bibliád csukva volt.

Nagyon sokszor az Úr igéket hozhat elénk. De az sokat mond, hogy mi ki sem nyitjuk a Bibliát, nem? És mégis felháborodunk, hogy Isten se kép, se hang.

3. Senkit nem fog izgatni egy olyan Isten, akit szégyellsz. (Nem kell hozzátegyek szerintem semmit)

4, Senki sem tud jobban megbántani, mint amennyire te bántod meg Istent.

Azért ez elég elgondolkodtató, nem? Néha nekünk tűnik a legrosszabbnak. Aztán csak gondoljunk bele. Mikor én nem elégszem meg magammal, nem fogadom el a másikat és Istent helyettesíteni akarom, vajon Isten hogyan érzi magát?

Ezen a hétvégén lesznek a Szegedi Baptista Ifjúsági Napok és a csapatból mindannyian ott leszünk. Nagy valószínűséggel nem egy ember fog a konfiról írni ide, de sebaj. Az csak jó lehet, ha egy áldott hétvége után valami új fellángol bennünk. 🙂

„Békességet hagyok néktek; az én békességemet adom néktek: nem úgy adom én néktek, a mint a világ adja. Ne nyugtalankodjék a ti szívetek, se ne féljen!” János 14, 27

Addig is áldjon meg titeket az Úr!
Jövőhéten bővebben! 🙂

-Berni

Leave a Reply

