Isten meggyógyít!

istenkezebeteszemazegeszsegemet

Sziasztok! 🙂

A mai napom kicsit nehezen telt, mivel nagyon megfáztam, és folyton azt kérdeztem Istentől, hogy miért is én vagyok az, aki beteg kell legyen? Egész nap ilyen negatívan gondolkodtam, utána észrevettem valamit magamon. Istennek terve volt nekem ezzel a mai nappal, mert ahogy egyre többször a negatív dolgokat figyeltem, a pozitív dolgok is jöttek szépen sorjában. Ahogy a negatív dolgok eluralták a gondolataimat, úgy éreztem, egyre jobban eltávolodok Istentől, mert nem arra figyeltem, hogy esetleg oka volt annak, hogy én lettem beteg. Isten engem hozott ilyen helyzetbe, mert tudta, hogy kiharcolom a betegséget belőlem. Ezzel egy másik embert védett meg a betegségtől és én őszintén hálát adok az Úrnak, hogy bízik bennem, tudván, hogy tudok gyengélkedni is, de Rajta keresztül erős maradok.

Isten annyira szerette a másikat, hogy inkább az én kezembe adta ezt a betegséget. És ezzel azt is megmutatta, hogy engem is nagyon szeret. Kiválasztott harcosaként, hogy legyőzzem azt, ami okozza a negatív gondolkodást. Isten egyfajta próbát készített számomra, hogy mennyire gondolom azt, hogy ennek egyszer vége. Egy betegségre lehet úgy nézni, hogy ez a teljes reménytelenség, de akár úgy is lehet megfigyelni, mint Isten szeretetének kimutatása egy nehéz, de legyőzhető próbával.

Én majd bekötözöm és orvoslom sebeit, meggyógyítom őket, és megmutatom nekik: milyen kincs az igazi béke.” Jeremiás 33,6

Amikor beteg vagy, akkor sokszor úgy érzed, hogy ez itt a vég, nem bírod tovább, stb. De azt szeretném mondani neked, hogy ne feledd, Istennek terve van veled, és Ő meg fogja mutatni, mi az a nagyszerű terve! Békességet adó érzés, amikor végre valahára meggyógyulsz, igaz? 🙂 Mindig Istennek köszönhető, hogy ezt a próbát is sikeresen végigcsináltuk. A Mindenható nagyon büszke rád, ez a másik dolog, ami békességet adhat. Volt értelme végigcsinálni minden fájdalmasat is, tudván, hogy jó vége lett.

Te, aki még most is beteg vagy, akármilyen betegségben szenvedsz, nem vagy egyedül. Én is beteg vagyok, de ne feledd, Isten ott van melletted és segít végigvinni mindent a nehéz időkben. Akárcsak nekem is. Azt kívánom, hogy mihamarabb gyógyulj meg, és legyen nagyon áldott heted.

Szeretett testvérem, kívánom, hogy mindenben olyan jó dolgod legyen, és olyan egészséges légy, amilyen jó dolga van a lelkednek.” 3 János 1,2

Találkozunk hétfőn 🙂

Vivien

http://www.imgrum.org/media/1074637602162226932_1612432572

Leave a Reply

