Beszélgessünk

Általában keresek egy témát és ahhoz görcsösen ragaszkodom a bejegyzés elejétől a végéig, ma azonban inkább saját történetemet szeretném veletek megosztani.:)

Múlt héten, amikor írtam pár sort a helyes időbeosztásról, egészen úgy éreztem, hogy a kezemben tartom az irányítást. Tudatában voltam annak, hogy nagyon zsúfolt hetem lesz, ezért szépen percre pontosan betábláztam napjaimat. Nem is jutott eszembe az a lehetőség, hogy Istennek más tervei vannak számomra, mint ahogy én azt gyönyörűen papírra vetettem. ( Egy másodperc néma csendet kérnék egy héttel ezelőtti, tudatlan személyem emlékére:D )

Teltek a napok, és egyértelművé vált számomra, hogy itt most semmi sem úgy alakul , mint ahogy azt én megálmodtam: újabb dolgozatok ütötték fel a fejüket, amikre tanultam elmaradtak, késésben voltam a beadandók terén is. Mindezek mellett angol tábort szerveztünk ezen a hétvégén a gyülekezetben, s mivel lelkes tagja vagyok az ifjúságunknak, ott is volt rengeteg teendőm. Első dolgom megtért hívő lányhoz méltóan a hisztérikus kirohanás volt. Nem tartottam igazságosnak a kialakult helyzetet, haragudtam az osztálytársaimra, a tanárokra, nem értettem miért helyez Isten ilyen szituációkba. Amikor sikerült lenyugodnom, eszembe jutott miről írtam egy héttel ezelőtt. Mintha Isten ezt mondta volna: “Megtanultad beosztani az idődet, gyermekem? Helyes. Most pedig nézd meg, milyen könnyen át tudom húzni a te számításaidat, legyél mindig készen erre is.” A legfőbb dolog amit ezen keresztül megtanultam, az az, hogy Isten mindent az én javamra fordít. Személy szerint  arra volt szükségem, hogy belássam Isten hatalmas erejét az életem fölött: nem én irányítok, hanem Ő. Ezáltal egy újabb lépést tettem előre: próbálok én igazodni ahhoz, amit Isten tervez, nem a saját terveimhez ragaszkodom  ( az út még hosszú, de elindultam rajta:) ).


Ezen a héten arra szeretnélek bátorítani, hogy bármilyen próbával vagy nehézséggel is küzdesz, vidd egyenesen Isten elé! Idővel rá fogsz jönni, hogy minden a te épülésedet szolgálja, még akkor is, ha reménytelennek látszik az adott szituáció. Amikor pedig túljutsz rajta, hihetetlen nagy öröm vár rád, és mindez Istennek köszönhető. Bízz benne, mert egyedül ő képes átsegíteni a legnagyobb akadályaidon. Ne felejtsd el megköszönni neki, és a boldog napokon se felejtsd el szerető Istenünket. Szakíts időt a napi csendességre! Tehát:

“Kedves barátaim, ne érjenek benneteket meglepetésként ezek a mostani szenvedések, amelyek próbára teszik a hitetek valódi voltát. Ne gondoljátok, hogy valami szokatlan dolog történik veletek! Inkább örüljetek, hogy részt vehettek Krisztus szenvedéseiben, s akkor majd teljes szívvel örülhettek akkor is, amikor dicsősége megjelenik.” 1Péter 4:12-13

Jövő csütörtökön ugyanitt,

Laura:)

 

Leave a Reply

