Hogyan élvezd az életed?

hogyanelvezdazeleted

Sziasztok! 🙂

Remélem, hogy ma jó napotok volt, nekem nagyjából tűrhető volt. Eszembe jutott, hogy sokszor reménytelennek érzem azt, hogy a nyugalmam megmarad hosszabb ideig, mivel sokszor történnek váratlan dolgok is az életemben, amikre nem számítok, de mégis örülnöm kéne, hogy az Úr még a váratlan dolgokat is odaadja nekem, hogy legyen mit csinálnom. Megfigyeli, mennyire bízom Benne, hogy ez nem lesz így örökre, hanem egyre csak jobb lesz, és hogy van-e türelmem felé. Itt tényleg csak annyi a megoldás, hogy bízzál az Úrban, hisz mindig is megsegített.

Egy tinédzser életében nagyon gyakori az, hogy úgy érzi, nem fog semmi sem jobb lenni, szerencsétlennek érzi magát a múltja miatt, nem bírja elviselni a feszültséget egy-egy emberrel. Kérdések forognak az ember fejében, hogy “Most mit fogok kezdeni magammal?” “Mikor fog megszűnni a fájdalom?” “Miért kell ez velem megtörténjen?”, és a kérdések mellett vannak a negatív megjegyzések: “Szerencsétlen vagyok.” “Nem vagyok képes ezt elviselni.” “Nem is kellek ide a világba.”. Ezekre csak azt tudom mondani, hogy JÉZUS. Csak Őt. Ő a válasz a kérdéseidre, és ő a válasz a megjegyzéseidre is. Amikor nehéz időkben jársz, jusson eszedbe, hogy senkinek sem könnyű. Jézusnak sem volt az. Tehát:

  • “Most mit fogok kezdeni magammal?” – Dönts az Úr Jézus mellett. Ő meg fogja mutatni, mi a terve számodra.
  • “Mikor fog megszűnni a fájdalom?” – Mihelyst elkezdesz bízni az Úrban, egyre gyorsabban fog megszűnni minden, ami fáj.
  • “Miért kell ez velem megtörténjen?” – Isten annyira szeret téged, hogy ezt a problémát hozta eléd, egy jelként, hogy Ő van és nem véletlenül kaptad ezt a kihívást. Bízz Benne, és bízz abban, hogy igenis meg tudod csinálni, amire elhívott.
  • “Szerencsétlen vagyok.” – Mellékesen el szeretném mondani, hogy nem vagy szerencsétlen. Isten a saját képmására teremtett meg téged, és gyönyörű vagy, ahogy vagy. Nem szabad leszólnod magad a jelen pillanatban levő negatív helyzet miatt. Ilyenkor jusson eszedbe, hogy Istennek ezzel is terve van, nem fogja hagyni, hogy szomorú maradj.
  • “Nem vagyok képes ezt elviselni.” – Bevallom, én nagyon sokszor úgy vagyok a dolgokkal, hogy tényleg nem tudom elviselni. De ilyenkor az kell eszembe jusson, hogy már minden helyzetem az életemben meg volt, meg van, és meg lesz oldva. És ez akkor történt meg, amikor Jézus meghalt a kereszten. Nem véletlenül halt meg értünk, aztán rá három napra feltámadt, nekünk meg nem véletlenek a helyzetek az életünkben. Arra szeretnélek bátorítani titeket, hogy emlékezzetek meg arról, hogy Jézus órákig szenvedett mindannyiunkért a kereszten.
  • “Nem is kellek a világban.” – Ez egy hamis állítás. Nem azért vagy a földön, mert egy jelentéktelen kis porszem vagy, hanem, mert Jézus fel akar használni téged hűséges szolgájaként. Nagyon sok ember véget akar vetni az életének, csupán a jelene vagy múltja miatt. De Isten megtervezte a jövődet, akármilyen helyzetben is vagy most, lesz jelentőséged. Lehetséges, hogy a világban nem veszik észre a jelentőséget rólad, de Jézus szeret téged. Neki vagy a legfontosabb, és van jelentőséged!

Azt szeretném mondani nektek, hogy Isten szeret titeket és nem vagytok hamis tervek. Ne hallgassatok a sátánra, mert ő csak lerombolni akar titeket. Van lehetőségetek arra, hogy elkerüljétek a sátán őrjöngését a fületek mellől. Erre a válasz: Isten és Egyetlen Fia, Jézus.

Nagyon sok ember megszabadulna a negatív gondolkodástól. Arra szeretnélek bátorítani, hogy döntsetek Jézus mellett. Vessetek véget a lelki szenvedéstől, és döntsetek a nyugalom és békesség mellett. Élvezzétek az életeteket. Erre a válasz: Isten és Egyetlen Fia, Jézus.

Akár tinédzser vagy, akár felnőtt, ne felejtsd el, hogy semmi sem történik Isten tudta nélkül. Bízz benne és meg lesz a türelmed gyümölcse. Jézus ott van veled, fogja a kezed, ,nem fogja elengedni, bármi is történik! Erre a válasz: Isten és Egyetlen Fia, Jézus.

“Jöjjetek én hozzám mindnyájan, a kik megfáradtatok és megterheltettetek, és én megnyugosztlak titeket. Vegyétek föl magatokra az én igámat, és tanuljátok meg tőlem, hogy én szelíd és alázatos szívű vagyok: és nyugalmat találtok a ti lelkeiteknek. Mert az én igám gyönyörűséges, és az én terhem könnyű.” Máté 11, 28-30

Hálás vagyok az Úrnak értetek, és azt kívánom, hogy legyen áldott hetetek és életetek. 🙂

-Vivien

https://www.google.hu/search?q=hands&tbm=isch&imgil=_pjqCz1e4cLJDM%253A%253BOO8ZOsTpBxrjJM%253Bhttps%25253A%25252F%25252Flyriquediscorde.com%25252Ftag%25252Fhands%25252F&source=iu&pf=m&fir=_pjqCz1e4cLJDM%253A%252COO8ZOsTpBxrjJM%252C_&usg=__WRWlocuA_upgww53-brKnDnVDuI%3D&biw=1366&bih=638&ved=0ahUKEwjRzpPmosLSAhWTa5oKHbq7CQQQyjcIKg&ei=pIq9WNHsH5PX6QS696Yg#imgrc=_pjqCz1e4cLJDM:

Leave a Reply

