Emlékezz meg a nyugalomra is

Sziasztok!
Pacsi annak, akinek szintén nem a legjobb napja volt… Megértelek.

Máté 11, 28
“Jöjjetek énhozzám mindnyájan, akik megfáradtatok, és meg vagytok terhelve, és én megnyugvást adok nektek.”

Valahogy éreztem ma reggel, hogy nem a legfényesebb nap lesz. Csöpögött az eső, az ég csak szürkének és sötétnek mutatkozott. Nem tudom, miért, de az eszembe se jutott, hogy talán ez a nap kevésbé lenne jó, mint a tegnapi.

Biztos nem én vagyok az egyetlen, akinek úgy telik el néha 1-1 napja, hogy szürke, monoton és minden csapás egymásra esik sorba. A legnehezebb terheknek tűnnek. Ha nem is csak az időjárás, de egy rossz jegy is tönkre tud tenni egy egész napot. Egy valami nem sikerül és már kezdesz gyengélkedni. Észre sem lehet nagyon venni, de különösebb erőfeszítés nélkül elkezded hallgatni azokat a hangokat, azokat a szavakat, amelyeket a sátán súg a füledbe.

“Haszontalan vagy!”
“Szégyen vagy!”
“Semmirekellő vagy!”

Ézsaiás 41, 10
“Ne félj, mert én veled vagyok, ne csüggedj, mert én vagyok Istened! Megerősítlek, meg is segítlek, sőt győzelmes jobbommal támogatlak.”

Bár én a mai nap kérdés nélkül elhittem mindazt a sok hazugságot, amit fentebb szemléltettem, rájöttem, hogy nem igazak és valójában az egész napom elúszott ilyen hazugságokra. Nem is feltétlenül a negatív gondolatok lehetnek azok, amik lelomboznak. Lehet, hogy a szemedbe mondják ki mindezt. Jegyezzétek meg, hogy akárki mond ilyeneket, annak nincsen igaza. Lehet egy nagyon őszinte barátod, egy tanárod, de nincs igaza. Ők nem ítélhetnek meg, mert nem ismernek úgy, mint Isten.
Isten az, aki mindent tud rólad és Ő mégis megbocsát. Tudja a vétkeidet, tudja, ha igyekszel, tudja, ha erőlködsz alázatra. Ember, ki ezeket nem tudja, nem ítélhet el egyetlen hibádért, az nem az ő dolga.

Törekednünk kell arra, hogy az Isten útmutatásait kövessük minden dolgunkban és ne hagyjuk, hogy a sátán elterelje a figyelmünket. Konfrontálhat téged a hibáiddal, de neked erősnek kell maradnod legbelül és tudnod kell, hogy Isten az, akinek meg kell felelj. Nem a barátodnak, nem a tanárodnak, nem bárki másnak. (Ilyenkor a megvető, lenéző megjegyzésekre gondolok.)

Ha vétkeztél, beszéld meg az Úrral.
Ha megbeszéltétek, akkor szépen köszönd meg a sátán véleményét, de mondd, hogy “nem kösz”.

Mindig jusson eszedbe, mi jön Istentől és mi jön a gonosztól.
Hallgasd ISTENT, ne a gonoszt.

Ézsaiás 48, 17
“Ezt mondja az Úr, a te megváltód, Izráel Szentje: Én, az Úr, vagyok a te Istened, arra tanítalak, ami javadra válik, azon az úton vezetlek, amelyen járnod kell.”

“Nem vagy haszontalan!”
“Nem vagy szégyen!”
“Nem vagy semmirekellő!”

Ha nem is járunk most egy cipőben, emlékezz erre, mikor olyan napod van, hogy nincs semmi életkedved. Én tudom, hogy a mai napon egy nyolcadannyira nem szolgáltam az Urat, mint amennyire legalább kéne. Ehelyett csak engedtem, hogy a sátán elhitesse velem azt, hogy haszontalan és értéktelen vagyok. Egyenesen egy veszteség. Valójában a nap végén érezhetem úgy, hogy ez mégis igaz, ha elvégre nem szolgáltam az Urat, nem támaszkodtam rá, hanem a gonosz “építő kritikájára”.

János 14, 27
“Békességet hagyok néktek; az én békességemet adom néktek: nem úgy adom én néktek, a mint a világ adja. Ne nyugtalankodjék a ti szívetek, se ne féljen!”

Áldjon meg titeket az Úr! Nyugi! =)
-Berni

 

source: http://weneedfun.com/peace-nature-wallpapers/

Leave a Reply

