Isten mindenre képes!

15401107_908787629253472_1376741972717391319_n

Az elmúlt három napban egy ifjúsági konferencián vehettem részt Debrecenben, aminek a témája az volt, hogy Istenképes.Erről szeretnék írni a mai bejegyzésemben. Szó volt arról, hogy Isten mire képes és hogyan látjuk Őt. Nagyon jó igehirdetéseket hallhattam ebben a három napban, leginkább az a témájú igehirdetés tetszett, ahol arról volt szó, hogy ‘Kicsoda egy Isten?’, D. Nagy Tamás tartotta nekünk. Nagyon jó gondolatokkal elmondta aznap este, hogy Istenre hogyan nézett rá, miután megtért, és nagyon biztató volt.

Révész Lajos tartott előadást a saját szeretetnyelvünkről, de még az Úr szeretetnyelvéről is. Mi emberek azt szeretjük, ha időt töltünk egymással, a testi érintést, az elismerő szavakat, ajándékokat, szívességeket. Isten ugyanúgy szereti ezeket a dolgokat, amiket az emberek, csak egy kicsit másképp.

  • Minőségi idő: szünetelés a világtól, beszélgetni az Úrral, találkozni Vele mindennap egy kis időre, amennyit szeretnél odaadni az Úrnak.
  • Ajándékozás: Isten elküldte egyetlen Fiát, hogy meghaljon értünk és a bűneinkért. Ezzel nagyon sokat segített az embereknek, mert így van üdvösség és lehetőség az Örök Élet felé. Szeretett minket születésünktől kezdve, szeret minket most is, szeretni fog életünk végéig. Ez volt Isten önzetlen szeretete és úgy szeretné, ha megtanulnánk mi is önzetlenül adni a másiknak.
  • Szívesség: Isten megajándékozott mindenkit a világ királyával, az Úr Jézus Krisztussal. Mikor mi teszünk szívességet, az csak egy töredék annak, amit mi kaptunk. (Révész Lajos)
  • Testi érintés: Jézus teste érinthetővé lett Isten engedélyével, ami azt jelenti, hogy mi, akik az Úrban élünk, testünkkel és lelkünkkel egyaránt szolgálhatjuk az Urunkat.

Ezeket hallgattam és őszintén megfogta a szívemet mindez.

“Öltsetek tehát magatokra – mint Isten választottai, szentek és szeretettek – könyörületes szívet, jóságot, alázatot, szelídséget, türelmet.” Kolossé 3, 12-13

Kis idő múlva megéreztem egy különféle szeretetet. Megismerhettem három fiút Romániából, akiket a nővérem már régóta ismert. Mindhármuk idősebb nálam, de egyikőjük sem hagyta hogy szomorú legyek vagy egyedül érezzem magam, csak úgy áradt belőlük a szeretet.

Február 18.-án Révész Dani, a konferencia lelkipásztora kérte az embereket, hogy mind menjünk oda akár ismerőshöz, akár idegen emberhez, és imádkozzunk értük, beszélgessünk velük. Én odamentem a fiúkhoz, akiket aznap megismertem. Félrehívtam őket egy imádság erejéig, és az Úr jelenlétét úgy éreztem a saját szívemben, mint még soha. Az imádságom után mind a hárman megöleltek, ami után már tudtam, hogy ez Isten volt velem és nincsen kétségem abban, hogy Ő van és tényleg mindenre képes!

„Uram, hallottam, amit mondtál, és csodálattal áldalak.” (Habakuk 3,2)

„Erős, egészséges közösséget alakíthattok ki, amely Isten szerint él, és élvezi az eredményeit, de csak úgy, ha keményen dolgoztok egymásért, ha méltósággal és tisztelettel viszonyultok egymáshoz.” (Jakab 3:18)

Azt kívánom nektek, hogy ha még nem nyertétek el az Úr kegyelmét, és az életetek egy hullámvölgyben forgolódik, álljatok meg és adjátok át életeteket annak, akitől kaptátok.

Ez a hétvége adott a szívembe egy új szeretetet, bizalmat, őszinteséget és esélyt. Áldottnak érzem magam, a gondolattal, hogy Isten képes mindenre.

Legyen áldott hetetek! 🙂

“Vivien

Forrás: https://www.facebook.com/348974411901466/photos/gm.383880341955541/908787629253472/?type=3&theater

Leave a Reply

