Felvállalni a Megváltót

Sziasztok! A mai poszt egy számomra nagyon fontos téma, amit örök érvényűnek tartok és szerintem érdekes is így tekinteni rá.

Máté 10, 32-33
“Aki tehát vallást tesz rólam az emberek előtt, arról majd én is vallást teszek mennyei Atyám előtt, aki pedig megtagad engem az emberek előtt, én is megtagadom mennyei Atyám előtt.”

Számos alkalommal megtörtént velem korábban, hogy nem akartam vagy éppenséggel eszembe se jutott felvállalni az én Megváltómat. Persze a világon mindenki mást fel mertem vállalni, mert abban nincs semmi gáz, hogy büszke vagy azokra az emberekre, akiket ismersz. Viszont pont azt az embert fogjuk az árnyékba bujtatni, aki megment minket a bűneinktől? (Értitek, van sok-sok barátom, de eddig csak Isten tudta ezt megcsinálni…)

Bátorítani akarlak titeket arra, hogy vállaljátok fel Jézust amellett, hogy az életetekkel példát mutattok az Ő szeretetéről. Egy nagyon jó barátnőmmel beszélgettem múltkor és mondta nekem, hogy ők egyszerűen nem értik, hogy én 0. tesi órába hogyhogy csak nevetek állandóan és örülök, mikor mindenki olyan lehangolt? Egyszerű. Nagyobb meggondolás nélkül automatikusan örülök, hogy talán a mai nap még a tegnapinál is jobb lesz és hogy adatott még egy nap arra, hogy dicsőítsem az Uramat.
A barátnőm tudja, hogy én hívő vagyok, mégse értette, hogyan lehetek olyan boldog. A helyzet a következő: Bár sokan keresztyének vagyunk, kevesen teszünk vallást és (talán) még kevesebben mutatjuk meg másoknak azt az örömöt magunkon, amiben részesülünk az Úr Jézus szeretete által.

Tégy vallást a Mindenhatóról minden szavaddal, minden cselekedeteddel. Ha rossz képet alakít a társadalmunk a keresztyénekről, akkor az emberek tényleg meglepődnek azon, ha valaki a körülményekhez képest tényleg annyira boldog. Muszáj megmutatnunk, valójában milyen áldottak vagyunk (és mellőznünk kell azokat a “világvége” ábrázatokat, ha 0. tesi van, ha nem :D)

A másik, ha titeket ezért piszkálnak, hagyjátok rájuk őszintén. A legjobb, amit tehettek, ha megmutatjátok, hogy nem tudnak a hitetekért megszomorítani. Hadd ítélkezzenek ők most, mint Isten később. Ti csak tartsatok ki Isten mellett, ne engedjétek, hogy bárki más véleménye fontosabb legyen, mint az Atyátoké.

Tégy vallást.
Legyen nagyon áldott hetetek a továbbiakban is!
-Berni

(Egyébként miközben írom ezt a posztot, egy OLYAN jó zenére bukkantam rá… Áhh… Tessék, ámuljatok velem: https://www.youtube.com/watch?v=DTYKv_gt4kA )

 

Leave a Reply

