Légy hálás a családodért! :)

Sziasztok! 🙂

Nemrég olvastam egy könyvet a családról. Francine Rivers írta meg a Leota’s Garden című regényt, ami szívszorító és egyben felemelő. Leota Reinhardt egy 84 éves nő, akit nehéz sorsa ellenére magára hagyták saját gyermekei. Küzd újrakezdésért és az Úrat keresi minden időben, tudván, hogy csak Rajta keresztül kaphatja vissza azt amit egykor elveszített.

Szombaton ezt a könyvet elolvastam, és miután elolvastam, annyira meghatódtam, őszintén áldásnak érzem hogy ebbe a családba adott Isten ahol jelenleg vagyok. A szüleim és a testvéreim azok akik fényt hoznak az életembe, mindig látom rajtuk, hogy ők Istent szeretik és egekbe emelő érzés.

A családban szeretet, türelem, bizalom, összetartás és az ezekből összekötött öröm egy hatalmas érték. Család az, amikor benne vagy egy közösségbe, ahol szeretnek ahogy vagy. Lehet az otthon, az osztályteremben, a gyülekezetben, egy táborban vagy bárhol máshol. A szeretet tartja össze az embereket és ez egy Istentől kapott ajándék hogy van az a képességünk hogy szeressük a másikat. Isten nagyon szeret mindenkit akinek életet adott.

Nagyon sokáig negatív voltam az osztályommal kapcsolatban, nem tudtam mit tettem, hogy nem szerettek, nem fogadtak el. Egy kis idő eltelt, és kaptam egy üzenetet Istentől Laurán keresztül, ami megváltoztatta egyből azt, ahogyan kéne ránéznem a „családomra” az iskolában. Kértem Istent hogy segítsen erősnek maradni és hogy megváltozzon az az ember bennem aki nem Isten igéje szerint cselekedett az osztálytermemben. Másnap éreztem Isten jelenlétét, amikor Irodalom órán a tanárom felolvasott egy lapról értékeléseket. Nagyon sokan azt mondták hogy szeretnek, meg csupa jó dolgokat mondtak rólam, ami hihetetlenül jól esett. Isten ott volt és megsegített az iskolai családomban, és Neki mondom hálámat az osztályomért, akik egyben a családom.

„Mert senkiben sincs nagyobb szeretet annál, mintha életét adná barátaiért.” János 15,13

Isten adott nekem egy családot otthon, a középiskolámban, a gyülekezetemben, a Tóalmási táborban, és végül, de nem utolsó sorban, ez a csapat a blogon keresztül is a családom. Ezek mind hihetetlen ajándok Istentől és sosem lehetek elég hálás Értük!

Legyünk hálásak a családainkért!

Találkozunk következő hétfőn. Az Úr áldjon meg téged és családodat 😉

-Vivi

Leave a Reply

