Istentől kapott ajándék: beszéd.

09last600

Sziasztok! 🙂 

Ma arról szeretnék nektek írni, hogyan mutassuk azt az embereknek a beszédünkön, hogy Istent szeretjük és Őt akarjuk hirdetni mindenkor. Én személy szerint nagyon sokszor vagyok ideges és emiatt már sokadik alkalom volt, hogy nem figyeltem arra amit kijelentettem. Ez lehet az embernél családban, barátok között, vagy éppenséggel saját magunknál. Tudok nagyon bántó szavakat mondani, amit később megbánok. De Isten segítségét kérve gyakorolhatom, hogyan tudok vigyázni arra amit készülök kiadni bárkinek is. Rajta keresztül igyekszem beszélni és azt mondani, ami Neki tetszik.

1.Péter 3,10 ezt mondja: „Mert aki szeretne örülni az életnek, és jó napokat látni, óvja a nyelvét a gonosztól, és ajkait, hogy ne szóljanak álnokságot,”

Ez az igevers nagyon régóta bíztat az Istennek tetsző beszédre, 2016 december másodikán írtam bele a saját kis áhítatos naplómba. Véleményem szerint az Istennek nem tetsző, csúnya beszédstílus csakis onnan jön, ahol az Úr jelenléte nem jelent sokat. Én nagyon igyekszem a beszédemmel jó példát mutatni, viszont sokszor nem sikerül. De a tudatomban van hogy Istenért teszem, meg azokért akik Őt még nem ismerik. Az Úrról beszélni egy csodálatos dolog és én áldott vagyok, hogy a Mindenható adja nekem a bátorságot hogy tudjam Őt hirdetni azzal amit kimondok. Szeretem az Urat, és bízom Benne, mert jó, mert örökké tart szeretete.

Régebben nem nagyon figyeltem erre, hogy hogyan beszélek másokkal, viszont ez megváltozott amikor eljött az az érzésem, hogy ennek véget kell érnie. Ebben beleértem a gondolataimban lévő negatív gondolkodást magammal szemben, sokszor váratlanul kimondtam egy-egy csúnya szót, nem is érdekelt, mennyire volt szép, mennyire nem. És én tudtam hogy Istennek nem tetszett, mégis folyamatosan csináltam azt ami Neki nem tetszett.

Jakab 4,4 ezt mondja: „Paráznák, nem tudjátok-e, hogy a világgal való barátság ellenségeskedés Istennel? Ha tehát valaki a világgal barátságot köt, ellenségévé válik Istennek.”

Ezzel szeretnélek titeket biztatni, hogy ne szégyelljük kimondani az Úr nevét! Megkaptuk azt az ajándékot Istentől, hogy tudjunk beszélni, így hát mondjuk ki mindenkor azt, ami Istennek tetsző.

Kolossé 3, 1-25: „Ha tehát feltámadtatok a Krisztussal, azokat keressétek, amik odafent vannak, ahol a Krisztus van, aki az Isten jobbján ül. Az odafennvalókkal törődjetek, ne a földiekkel. Mert meghaltatok, és a ti életetek el van rejtve a Krisztussal együtt az Istenben. Mikor Krisztus, a mi életünk megjelenik, akkor vele együtt ti is megjelentek dicsőségben.”

Legyen nagyon áldott hetetek!

-Vivi

Leave a Reply

