Mutassunk jó példát!

 

diy-diamond-painting-cross-stitch-praying

Szia!

Ma arról szeretnék neked írni, hogy mennyire áldással teli az, ha az embernek van bátorsága jó példát mutatni. Jó példa alatt azt értem, hogy Krisztus segítségével ott lenni a körülöttünk lévők mellett, megmutatni hogy kinek az oldalán állunk valójában.

Ehhez kapcsolódóan az Filippi 2, 1-2: „Ha tehát van vigasztalás Krisztusban, ha van szeretetből fakadó figyelmeztetés, ha van közösség a Lélekben, ha van irgalom és könyörület, akkor tegyétek teljessé örömömet azzal, hogy ugyanazt akarjátok: ugyanaz a szeretet legyen bennetek, egyet akarva ugyanarra törekedjetek.”

A mai világban nagyon sokan olyan állapotban vannak hogy meg vannak bizonyosodva, hogy nincs Isten, mert sosem történik semmilyen pozitív dolog napjaikban. De minden egyes ember a szíve mélyén tudja hogy igenis van Isten, mert máskülönben nem élné az életét, tudván, hogy Jézus meghalt érte is. Nagyon sok embernek szüksége van a támogatásra, vigasztalásra, akárcsak nekünk is. De könnyű azt elfelejteni, kitől is jön az igazi vigasztalás!  Jézustól jön. A bűneink miatt kereszten szenvedett Jézustól. Hát nem csodálatos?

Egy személyes dolgot el szeretnék neked mesélni. Én ebben az évben elkezdtem a gimnáziumot, és meg kell mondjam, hogy nagyon biztos voltam abban hogy minden rendben lesz, mindenki szeretni fog ahogy vagyok. Most van az ötödik hónap hogy gimnazista vagyok és nagyon sok nehézségen mentem keresztül, amik lelkileg leromboltak. Nagyon nagy mennyiségű bátorság és türelem kell, hogy ne adjam fel a jó példamutatás akaratomat. Minden embernek nehéz lehet hogy megszeressenek egy keresztyén lányt akit nem tudnak beavatni világi dolgokba. Viszont én sosem bántam meg a döntésemet, hogy jó példát szeretnék mutatni az osztálytársaimnak, mert tudom, hogy Istenért teszem!

Ezt a személyes dolgot azért írtam le neked, hogy megmutassam, senkinek sem könnyű jó példát mutatni a körülötte lévőknek. Nekem nagyon nehéz. Lesznek elítélések, utálatos megjegyzések, és sok más, de Isten meg fog vigasztalni és el fogja mondani neked mennyire szeret és milyen jó hogy te Őt hirdeted.

Ezt mondja Dániel 2, 20:  „Áldott legyen az Istennek neve örökkön örökké: mert övé a bölcsesség és az erő.”

Ha eldöntötted, hogy te jó példát szeretnél mutatni, annak most eljött az ideje. Innentől kezdve semmi nem fog az utadban állni! Isten szeret téged, nagyon. Ne feledd, Tőle jön az igazi vigasztalás. Ezt mutassuk meg másoknak! Imádkozzunk szüntelenül azokért akik nem ismerik Isten szeretetét, hogy idővel megismerjék és ők is áldják Őt teljes szívvel, teljes lélekkel, teljes erővel és teljes elmével!

Az Úr áldjon meg téged és legyen nagyon boldog és áldással teli heted. Találkozunk Hétfőn 🙂

″Vivi

 

Leave a Reply

