Kétezer-tizenhét

“Isten királyságával és azzal törődjetek , amit Isten igazságossága kíván- erre
törekedjetek mindenek előtt! Isten pedig majd törődik azzal, amire szükségetek van.” Máté 6:33 EFO

Sokat gondolkoztam, mit is írhatnék első blogbejegyzésként nektek. Viszont ahelyett, hogy valami terjedelmes bevezetéssel untatnálak titeket, csapjunk egyből a lovak közé! Így hát ma, az első közös csütörtökünkön, a következő témát hoztam el nektek:

Isten szolgálata legyen a legfontosabb 2017-ben!
Fiatalként (de kevésbé fiatalként is) rengeteg dolog történik körülöttünk, folyton belebotlunk valamibe. Néha az iskola miatt idegeskedünk, esetleg családi tragikomédia kerül terítékre, vagy a barátaink körül áll a bál. A közösségi oldalakon való folytonos aktív jelenlétet,aminek oka a ‘valamiről tuti lemaradok’ életérzés,már meg se merem említeni ( nyugi, én is ebben a kórságban szenvedek néha:D).
Nehéz nem ezekre, amúgy mulandó dolgokra koncentrálni, pedig ennél sokkal fontosabb dolgunk van; Istennek szolgálni mindenek előtt. Fontosabb, hogy azzal foglalkozzunk, amit Isten ránk bízott, és neki tetsző életet éljünk. Elhívott minket arra, hogy kövessük őt, és hirdessük az Ő Igéjét mindenkinek. Ezt kell szem előtt tartani, nem azt , amit így is, úgy is itt fogunk hagyni (pl. a nem túl jól sikerült dolgozatokat:) ).
Félreértés ne essék, nem arra szeretnélek bátorítani benneteket, hogy most azonnal hagyjatok fel mindennel amit éppen csináltok(legyen az iskola, egyetem,munka stb…)
és induljatok el missziós útra, egy még fel nem fedezett, veszélyes törzshöz( bár ha az Úr erre hívott el, akkor…:) ). Vannak dolgok amelyeket meg kell csinálnunk, még akkor is ha semmi kedvünk az egészhez. A Bibliában Pál erről így ír :
“Minden munkátokat szívvel-lélekkel végezzétek, mint akik nem embereknek, hanem az Úrnak dolgoztok. Jusson eszetekbe, hogy a munkátok igazi jutalmát nem emberektől, hanem magától az Úrtól kapjátok majd! Mennyei örökséget ad nektek, hiszen valójában Krisztust, az Urat szolgáljátok!” Kolossé 3:23-24 EFO.
(Tehát, bármennyire felfoghatatlan, a tanulás is lehet szolgálat, kedves hölgyeim és uraim!)

Arra szeretnélek téged biztatni, hogy minden nehézségedet, feladatodat bízd az Úrra, de ne helyezd azokat az Úr elé! Mindenkor és minden időben Isten és az ő szolgálata legyen előtérben. Saját példám által talán értehőbb lesz: Találtam egy remek regényt. A téliszünet alatt rengeteg időm volt, csak úgy faltam a sorokat, hajnali kettőig kitartóan olvastam. Istennel kevesebb időt töltöttem, akkor se voltam ott lelkiekben, gyorsan le akartam tudni (mert az mégis hogy néz már ki, hogy frissen bemerítkezett lány nem tart csendességet naponta?????). Pár nap után azonban, fájó következtetésre jutottam; teljesen elhanyagoltam a legfontosabb dolgot az életemben. A Megváltóm, akinek mindent köszönhetek, mellékszereplő lett. Borzasztóan szégyelltem magam.

Istenre koncentrálni nem mindig egyszerű, főleg ha pörögnek az események körülöttünk.Nem lesz könnyű, nekem is van még mit bőőőven tanulnom és fejlődnöm. De meg kell állnunk a hitben, és kitartónak kell lennünk, mert ez az ami örökké tart, és soha nem fog elmúlni. Csak az Ő segítségével sikerülhet folyamatosan a célra koncentrálni, és célba érni!

“Éppen ezért, mivel befogadtátok Jézust, mint Krisztust és Urat, egész életmódotokat igazítsátok hozzá! Mélyen gyökerezzetek bele Krisztusba- ő legyen az a szilárd alap, amelyre az életetek felépül! Erősödjön meg a benne való hitetek, és mindenben szüntelen adjatok hálát Istennek- ahogyan azt tanultátok!” Kolossé 2:6-7 EFO.
Legyen ilyen a 2017-es év, mindannyiunk számára!

Következő csütörtökön találkozunk,
Laura:)

Leave a Reply

