Bízd az életedet Krisztusra!

jovem_e_cruz

Szia, kedves olvasónk! 🙂

Vivien vagyok és a mai bejegyzésem arról fog szólni, hogy bátorítsalak téged, mennyire jó hogy van Isten és sosem hagy egyedül minket. Az Úrnak terve van minden napodra, ezt kell megjegyeznünk mindannyian, hogy soha ne legyünk bizonytalanak dolgokban.

Bízzunk Isten időzítésében és megajándékoz minket elképzelhetetlenül örömteli dolgokkal. Álljunk elé letérdelve és imádkozzunk Hozzá, hogy megköszönjük mindent amit adott nekünk és bizalommal forduljunk Hozzá a nehéz időkben.

Ehhez kapcsolódóan a Filippiekhez írt levél 4. fejezetének 6-7. versig így szól: “Semmiért se aggódjatok, hanem imádságban és könyörgésben mindenkor hálaadással tárjátok fel kéréseiteket Isten előtt; és Isten békessége, mely minden értelmet meghalad, meg fogja őrizni szíveteket és gondolataitokat a Krisztus Jézusban.” Ez az igevers nekem sokat jelent, mivel nagyon igaz és ahogy belegondolok olvasás közben, egyszerűen elképesztő a gondolat, hogy mennyire áldott vagyok, mert Isten mindig talál megoldást a problémáimra, akármennyire is lehetetlennek érzem a megoldását, mindenben ad segítséget.

Nagyon sokszor érzem azt, hogy egyedül vagyok, például az új gimnáziumi osztályomban vannak némi egyedüllétek, de Isten adja az erőt, hogy szeressem őket, mivel én szeretem Őt, megőrzöm a szívembe a tudatot, hogy mindig ott van mellettem és hallgatja amiket mondok Neki. És, persze azt is figyeli, hogyan viszonyulok az emberekhez körülöttem. Akár az osztályteremben, akár a saját otthonomban, bárhol. Mert mindig velem van! És veled is ott van mindig 🙂

Ha bizonytalan vagy, imádkozz Istenhez, kérd a segítségét, bármi történjék. Az Úr veled van, örökkön-örökké. Nagyon szeret téged, és szeretné, ha te is szeretnéd Őt. A Zsoltárok könyvében megvan írva: Szeresd az Úrat, mert jó, mert örökké tart szeretete. Azt kívánom, legyen nagyon boldog életed, tele áldásokkal és békességgel.

Leave a Reply

